Skip to content

Ehdot

Centuro Ab:n verkkokaupan yleiset myyntiehdot

Näihin asiakassopimusehtoihin sisältyvät kohdat ovat asiakkaan ja Centuro Ab:n (Y-tunnus 3190329-6) välisen kaupan myyntiehdot. Kun asiakas maksaa, hän hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä. Sopimus syntyy, kun asiakas on maksanut ja palveluntarjoaja on vahvistanut sen.

Centuro Ab ilmoittaa asiakassopimuksen ehtojen muutoksista viimeistään kuukautta ennen muutoksen voimaantuloa.

Centuro Ab pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtoja ja hintoja. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Yhteystiedot

Postiosoite:

Centuro Ab

Eerikinkatu 25B 26

20100 Turku

Sähköposti: info@unishop.fi

Ostot

Ostetut tuotteet ja palvelut valitaan unishop.fi -sivustolla lisäämällä ne ostoskoriin. Ostos lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kun teet ostoksen, hyväksyt tuotteen kuvauksen, toimitusehdot, tuotteiden hinnat ja mahdolliset toimituskulut.

Jos oston yhteydessä on annettu sähköpostiosoite, tilausvahvistus ostoksesta lähetetään sähköpostitse. Tilausvahvistuksessa näkyy tilatut tuotteet/palvelut ja hinta.

Maksu

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, Y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamaan siirryt Visma Pay -verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksunsaajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salatun yhteyden kautta.

Kauppa syntyy asiakkaan ja Centuro Ab:n välillä. Verkkokauppa vastaa kaikista kauppaan liittyvistä velvoitteista.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay / PayForm -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla ja pankkikortilla (luotto / pankkikortti). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Andelsbanken, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Sparbanken, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard ja Debit MasterCard, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, jos olet sallinut verkko-ostokset sovelluksen asetuksissa. MobilePay-lompakolla tehdyt maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Jos debit-kortin veloitus ei ole mahdollista, ei verkkokaupassa voi maksaa MobilePay-lompakolla.

Pivo: Käyttöehdot löytyvät Pivon sivuilta:

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jonka avulla voit tehdä ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on henkilöille, jotka ovat hoitaneet taloutensa moitteettomasti. Joustolla saat 30 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Saatuasi laskun voit päättää, maksatko sen kokonaan vai erissä. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36 erässä, alkaen 9,90 euroa/kk. Jousto-lyhennysmaksu on 3,90 euroa/kk ja luottokorko 19,90 %. Joustolla voit maksaa 30-3000 euron ostokset. Aurajoki Nordic Oy toimii lainanantajana. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay / PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, PayForm, Paybyway Oy (FO-numero 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 3154 2037 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilaukset lähetetään arkisin. Yksilöityjen tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta, mahdollisista lisäpalveluista, tilauksen painosta ja koosta. Näet toimituskulut verkkokaupan kassalla ennen lopullisen tilauksen hyväksymistä.

Mikäli tuote katoaa tai vioittuu toimituksen aikana, tulee siitä ilmoittaa välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa verkkokauppaan. Toimituksen aikana vaurioituneesta pakkauksesta on ilmoitettava välittömästi vastaavalle kuljetusliikkeelle.

Peruuttamisoikeus ja vaihtooikeus

Verkkokaupan asiakkailla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus. Asiakkaalle tarjotaan oikeus vaihtaa osan tai kaikki tilauksen tuotteet. Vaihdettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa ja myyntikunnossa. Tuotteen vaihdon yhteydessä syntyneet postikulut (alkaen 7,90 €) ovat asiakkaan vastuulla. Jos haluat vaihtaa tuotteita, ota yhteyttä sähköpostilla ja kysy vaihto-ohjeita. Anna nimesi, tilausnumerosi, yhteystietosi ja tilinumerosi mahdollista hyvitystä varten.

Ostosten peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen toimitusta tilaus voidaan peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen vastuu myytyjen tuotteiden virheistä. Reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@unishop.fi .

Kuluttajalla on oikeus saattaa erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Tietojen tallennus

Unishop.fi tallentaa vain nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi varmistaakseen, että tilatut tuotteet saapuvat oikealle henkilölle. Unishopin säilyttämät tiedot säilytetään vain 12 kuukauden ajan. Unishop saa käyttää tallennettuja tietoja vain varmistaakseen, että olet vastaanottanut oikean tuotteen tilauksen yhteydessä.

LIPUN MYYNTIÄ KOSKEVAT OSTO- JA TOIMITUSEHDOT

  1. YLEISESTI

Centuro Ab (Unishop.fi) tarjoaa lipunmyyntijärjestelmän, jossa järjestäjät voivat myydä lippuja ja tavaroita asiakkailleen. Unishop.fi vastaa siis vain lippujen teknisestä välityksestä myyntijärjestelmän kautta. Järjestäjä vastaa täysin omasta tapahtumastaan eikä Centuro Oy siten ole vastuussa mistään tapahtuman osasta. ei siten ole vastuussa tapahtuman sisällöstä tai toteutuksesta, eikä se ole vastuussa sinulle tai muille asiakkaille tapahtumasta ja järjestäjän vastuusta aiheutuvista vahingoista.

Tällaisissa kysymyksissä otamme yhteyttä kunkin tapahtuman järjestäjään.

  1. ASIAKKAAN VELVOLLISUUDET TILAUKSESSA

Asiakkaana on sinun velvollisuutesi tarkistaa, että ostoskorissasi on oikea sisältö ennen tilauksen suorittamista. Olet myös velvollinen täyttämään oikeat tiedot, jotta voimme taata tilauksesi toimituksen.

Kaikkien turvallisuuden vuoksi järjestäjä seuraa Covid-19:n paikallista kehitystä ja paikallisten viranomaisten määräämiä toimenpiteitä sekä mahdollisia lisävarotoimia. Ostamalla lipun tähän tapahtumaan sitoudut noudattamaan tapahtumahetkellä voimassa olevia terveys- ja turvallisuusmääräyksiä, joihin voi kuulua, mutta ei rajoittuen, kasvonaamion käyttö, todisteiden näyttäminen rokotuksesta ja/tai todisteiden haitallisesta covid-19-testistä. Päivitä itsesi säännöllisesti asianomaisten viranomaisten sivuille sekä tapahtuman ja areenan verkkosivuille, koska rajoitukset ja ohjeet voivat muuttua.

  1. HENKILÖKOHTAISET TIEDOT

Antamiasi henkilötietoja käsitellään yleistä tietosuoja-asetusta (Euroopan parlamentin ja neuvoston asetus (EU) N:o 2016/679, GDPR) kunnioittaen ja sen mukaisesti. Lue lisää käsittelystämme henkilötietojen käsittelykäytännöstämme.

  1. HINNAT

Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Valuutta näkyy verkkokaupassa.

Pidätämme oikeuden hinnankorotuksiin, ALV-oikaisuihin, painovirheisiin, hintavirheisiin, loppumyyntiin, varastovirheisiin jne. Sinulle jo lähetettyyn lippuun tai tuotteeseen ei vaikuta mahdollinen tilausajankohdan jälkeen tapahtuva hinnan nousu tai lasku, esimerkiksi alennusmyyntien, kampanjoiden, alennuskoodien tai hinnoittelumuutosten muodossa.

  1. KAMPANJAT

Centuro Ab -järjestelmiä käyttävillä järjestäjillä on mahdollisuus toteuttaa kampanjoita. Järjestäjällä on täysi vastuu kampanjoiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Alennuskoodeja käytettäessä ne ovat yleensä voimassa vain yhteen tilaukseen, eikä niitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Huomaa, että tarjoukset voivat olla aikarajoitettuja. Pyydämme sinua tarkistamaan, että kaikki kampanjasta, alennuskoodista tai vastaavasta johtuvat alennukset ovat oikein ennen kuin suoritat tilauksesi. Centuro Ab pidättää oikeuden peruuttaa tilaukset, jos alennuskoodeja käytetään väärin tai väärin.

  1. LAHJAKORTTI

Centuro Ab:n myöntämillä lahjakorteilla ei voi ostaa lippuja.

  1. PERUUTUSOIKEUS / AVOIN OSTO

Täällä sovelletaan erilaisia ehtoja sen mukaan, mitä olet ostanut.

  • Liput . Kadonnutta lippua ei voi lunastaa. Etäsopimuslain säännökset peruuttamisoikeudesta eivät päde saman lain mukaan tapahtumalippuja ostettaessa. Kun maksu on suoritettu, olet siis sidottu ostokseesi. Lippuja ostaessasi voit suunnitella kokemuksesi tiettyihin tapahtumiin valinnoilla ja lisäyksillä (esim. ruokailutilan valinta, juomapakettien lisäys jne.). Valintasi ja mahdolliset lisäykset ovat osa lipunostoasi, ja niitä koskevat lippujen ostosäännöt.

Palvelumaksuja ei palauteta.

  1. PERUUTETTU TAPAHTUMA / PALAUTUS

Olet vastuussa siitä, että tapahtumaa ei peruuteta tai siirretä. Mikäli tapahtuma peruuntuu, on välittömästi otettava yhteyttä vastaavaan Järjestäjään, joka vastaa mahdollisista lippujen lunastusta koskevista kysymyksistä. Joissakin tapauksissa Centuro Ab lunastaa liput peruutettuihin tapahtumiin Järjestäjän puolesta. Tapahtuman peruuntuessa lipun ostoon liittyviä posti- ja muita maksuja ei palauteta.

Jos katsot, että lippusi on ostettava takaisin, sinun tulee viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa tapahtumapäivästä/päivästä, jolloin tapahtuman olisi pitänyt tapahtua, ilmoittaa palautusvaatimuksestasi Centuro Ab:lle tai Järjestäjälle. Jos näin ei tapahdu, menetät oikeutesi hyvitykseen.

ERITTÄISET OLOSUHTEET

Mikäli tapahtuma joudutaan perumaan poikkeuksellisten olosuhteiden vuoksi (tulipalo, sota, pandemiat, terrorismi, tulvat jne.), Järjestäjä pidättää oikeuden pitää puolet kauppahinnasta.

  1. LIPPUJA KOSKEVAT ERITYISET EHDOT

Centuro Ab varaa oikeuden peruuttaa tekemäsi tilaukset, jos et anna oikeita tietoja itsestäsi tai muuten rikot tai yrität kiertää tilaukseen sovellettavia ehtoja. Tämä pätee mm. jos varaat tai ostat enemmän lippuja kuin sallitaan tai jos myyt ostetut liput edelleen lipun ostoehtojen vastaisesti. Näihin ehtoihin sisältyy lippujen ostaminen spekulatiiviseen tarkoitukseen eli lippujen ostamiseen merkittävissä määrin niiden myymiseksi voitolla. Ilmeisiin spekulatiivisiin tarkoituksiin ostetut liput voi estää järjestäjä tai Centuro Ab ilman ennakkovaroitusta, jolloin liput tulevat käyttökelvottomiksi ja hyödyttömiksi.

  1. ERITYISET EHDOT LADATUILLE TAVAROIDELLE

Ladatuilla tuotteilla tarkoitetaan esimerkiksi musiikkia, kuvia tai videoita. Nämä ovat tekijänoikeudella suojattuja teoksia, ellei toisin mainita.

Kaikkia ladattuja tuotteita saa käyttää vain yksityiseen, ei-kaupalliseen käyttöön, ellei toisin mainita.

  1. TOIMITUSTAPA

Centuro Ab toimittaa vain digitaalisia lippuja luonnon huomioon ottaen. Tarkista siis antamasi sähköpostiosoite erityisen huolellisesti. Jos huomaat kirjoittamasi sähköpostiosoitteen väärin, ota yhteyttä Centuro Ab:hen heti kun huomaat virheen. Varmistaaksesi lipun saamisen, sinun tulee ilmoittaa meille viimeistään 24 tuntia ennen tapahtuman alkua. Centuro Ab pidättää oikeuden veloittaa lippujen palautuksesta enintään 3 € palvelumaksun. Jos sinulla on tili Unishop.fi:ssä, lippu on sieltä ladattavissa ilmaiseksi. Tee tilaukset hyvissä ajoin etukäteen mahdollisten toimitusviiveiden välttämiseksi.

  1. ASIAKASPALVELU

Jos tarvitset apua, olet kohdannut ongelmia tai haluat ottaa meihin yhteyttä muussa asiassa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@unishop.fi

Jos kyseessä on jo tehty tilaus/tilaus, on tärkeää, että sinulla on tilauksen viitenumero käsillä (löytyy mm. kuitistasi).

  1. LOPETTAMINEN

Unishop.fi ei vastaa tai korvaa vahingoista, jotka johtuvat toimintahäiriöistä, viivästyksistä, katkoksista tai muista teknisistä olosuhteista, jotka tekevät Centuro Absin järjestelmän käytön mahdottomaksi tai vaikeuttavat.

  1. FORCE MAJEURE

Pidämme itseämme vapautettuina näiden ehtojen mukaisten velvoitteidemme täyttämisestä lainsäädännön muutosten, hallituksen toimien, työmarkkinakonfliktin, tulipalon, tulvan, sodan, terrorismin, sabotoinnin, suuronnettomuuksien tai vastaavien tapahtumien yhteydessä.

Open settings